Inte utan mitt knä

Och hur tar man sig tillbaka efter en korsbandsskada, en korsbandsoperation och en ledinfektion?

Back to black

Kategori: Roliga saker

Tillbaks i Boden!
Trots att jag haft sjukt bra dagar i södern så är det rätt skönt att vara hemma igen. Och skönt att jobba igen. SISTA veckan på viket, jesus christ vad fort det har gått.
 
Sammanfattning av veckan som gått:
Solat, badat, ätit massor, träffat underbara människor, Gröna Lund (=dödsångest/adrenalinglädje), Sommarkrysset (och ja; jag och Tess stod ca 1-2 m ifrån Paolo Roberto. Ville innerst inne skrika "Paolo Paolo, jag har din träningsbok hemma, du är så coool!!" (Men det gjorde jag förstås inte, fjortisarna skötte det så fint själva;), ett par svettiga löpturer, lite svettigt gym, glassätande, myst, lite turistande, längtat ut i skogen och bort från stan m.m m.m.
Pretty good yees!
 
Fick en väldans bra present av Anna-Lena idag! Fryst snus som måste konsumeras. Se och lär; så här får du din snus torr från frysa...LUFTA LUFTA;)
 
Det var allt för i afton. Nu ska jag packa upp all drit jag har släpat med mig, tur att OS finns för att göra det hela lite roligare!!

Kommentarer

  • Anton säger:

    Vad betyder drit? (”Nu ska jag packa upp all drit jag har släpat med”)

    Svar: Drit (om det nu stavas så!) betyder skit på norska:)
    Ela

    2012-08-06 | 23:49:13
  • Karin säger:

    Jag blir lite avis över Paolo-incidenten! ;) /Karin

    2012-08-06 | 23:49:47
  • Anna-Lena säger:

    Det är inte bara snus som mår bra av att luftas, kom ihåg det! (hähä) ;) Vi är ett gäng rackare här hemma som praktiserar annan typ av luftning... let it swing!

    2012-08-06 | 23:51:30
    Bloggadress: http://rackarna.wordpress.com
  • Jempa säger:

    Underbart du verkar ha haft det!
    Känner nästan snuslukten ända hit ;)

    Det går bra nu!!!

    2012-08-08 | 13:31:34
    Bloggadress: http://jempaspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här: