Inte utan mitt knä

Och hur tar man sig tillbaka efter en korsbandsskada, en korsbandsoperation och en ledinfektion?

Hårigt

Kategori:

Vilket hår ska det nu handla om?


Tråkigt nog huvudhår!
Efter misslyckad hemma-slingning igår beslöt jag mig för att besöka frisören och göra nåt jag suktat lite i smyg efter ett tag:
HOMBRE (eller OMBRE, den korrekta benämningen är lite oklar!)
Det vart bra, så här ser det ut.

Och hur vänder man bilden när man skriver från mobilan? Ids inte så det blir såhär nu!

Annars har dagen spenderats med A-L och hennes mycket glada hundar runt Gruvbergets skogar, köttfärssåslunch och nu slutligen ett svettpass på gymmet. (byebye tillfixade hår!)
Imorgon ska det dykas och det är bra för nu var det länge sen! Har dessutom utlovats köttbullemiddag (hurra!) OCH kanske det viktigaste på hela tisdagen: Gunilla Persson aka Hollywoodfrugan kommer antagligen leverera som hon brukar och som det sig bör!

Kommentarer

  • Farbror Malin säger:

    Nämen! Vad bra att min gamla jucie kom till användning, som färgmedel hos frisören!! ;))))))
    Mehehe.
    Nej! Förlåt, det var mucho mucho stylish!Klär dig utmärkt! =) Tummen upp!!

    I övrigt tycker jag det låter som dagen matmässigt levererat på ett utomordentligt sätt!

    Men fråga fråga!? Visst är det inte Gunilla-time förens imorgon? Eller har Boden något direktavtal med Hollywood!?

    Usch, jag säger bara stackars stackars lilla Dodde! ;)

    KRAM!

    Svar: Hahaha det hade mycket väl kunnat vara juicen!! Om inte annat kanske jag tog med mig kannan med den bruna sörjan som färgprov! Vadå färgkarta när man kan visa IRL vilken färg man önskar;)Tack och bock för de fina komplimangerna!
    Det stämmer; tisdag afton är det Gunillis-time! Du måste ju läsa det finstilta Farbror "Gamla juicen" Malin; IMORGON hade jag allt skrivit;)) (Dock kan man ju tro att vi i boden har en direktdeal med Hollywood!!)
    Stackars Dodde ja, hon kommer vara traumatiserad for the rest of her life!!

    STOR KRAM!
    Ela

    2012-10-15 | 23:35:13
  • Petra lundström säger:

    fint!! :) passadedig jättebra :)

    2012-11-25 | 15:37:09
    Bloggadress: http://blogg.se/weakgoesstrong

Kommentera inlägget här: