Inte utan mitt knä

Och hur tar man sig tillbaka efter en korsbandsskada, en korsbandsoperation och en ledinfektion?

Äventyr i fjärran östern

Kategori: Roliga saker

Är nu hemkommen efter en mestadels underbar vecka i Alanya, Turkiet. Fy vad härligt det varit och fy vad mycket roligt vi gjort!
Inte har jag svimmat av värmen heller;)
Idag är en tråkig och seg dag. Kom hem lördag natt (eller söndag morgon kanske man ska säga. Ett par timmar med sömn och sen iväg till ett dygn på brandstation. Inte så farligt trött där men idag!! Puh. Så idag blev det en välbehövlig sovmorgon och dagen fortsätter med tvätthögen från helvetet och städa. Hurra?!
 
Lite vemodigt att skjutsa mitt sjukt bra resesällskap Petra till Kallax igår för nu var det dags för henne att fara hem. Typiskt, kändes ju som att hon flyttat hit!
 
I veckan har jag bara ett jobbpass (vad jag vet än så länge) men däremot jour hela veckan. Dock har jag tur och har massa Drifter (Drifter=hästen) tid i veckan, yeees!
 
Nu blir det bildspel över veckan som gått. Bilder säger mer än 1000 ord, right?
 
Tack till samtliga för en fantastisk resa! Trots lite bakslag så har det varit grymt grymt.
I bildspelet saknas dock bilder från forsränningen men det var tur att Petras kamera inte följde med dit..för då hade den inte levt idag efter alla plums vi fick göra från gummibåten ner i forsen;)
 
Nä jaha då var det dags att återvända till tvättstugan, weei!
 

Kommentarer

  • Anna-Lena säger:

    Är så glad att du kom hem osmält! :) Du och Petra verkar ha haft "action" - tur! :D

    2012-09-13 | 09:07:03
    Bloggadress: http://www.rackarna.wordpress.com
  • Petra lundström säger:

    vi hade en del action för oss, och vi önskade vid flera tillfällen att du hade varit med och förgyllt dn med oss :)

    2012-11-25 | 15:41:08
    Bloggadress: http://blogg.se/weakgoesstrong

Kommentera inlägget här: