Inte utan mitt knä

Och hur tar man sig tillbaka efter en korsbandsskada, en korsbandsoperation och en ledinfektion?

En dag av vila

Kategori: Roliga saker

Ursäkta min långa frånvaro!
Hade ingen lust att ägna nån tid åt bloggande under hemmahemma-vistelsen och sen jag kom tillbaks till Bodden är idag den första lediga stunden då jag inte varit mer eller mindre bakom flötet av trötthet;)
Har jobbat lite, ridit och satt igång med intensiv dykkurs! Dykningen fascinerar mig, det går ATT ANDAS under vatten och det är high tech måste jag säga;) Och inte är det då så lätt som det ser ut! Vet inte hur många gånger jag lyckats dråsa ner i slajm-botten och orsakat kvalificerat "föstöra sikten ett tag framöver" scenario, haha! Men kul är det! Kan dock konstatera återigen att jag nog aldrig varit en fisk i mina tidigare liv, kommer sig inte naturligt det här med att fiska runt i vattnen!
Igår vart det finbesök av Malin med påföljande utgång på Bränna, himlarns trevligt och roligt!
 
Snart kommer Karlsson hit för att hälsa på ett par dagar! Äntligen, det var inte igår!
Så det blir några roliga dagar nu med massa kul, lite jobb och lite dyk innan det bär av mot Turkiet på lördag (inside information har berättat att det varit 48 grader där de senaste dagarna....jag tyckte det var för varmt här med 25 grader....det kommer bli kaos!;)
 
Appropå ingenting, den här bloggen gör verkligen inte skäl för sitt namn längre! Har ju inget mer att tillägga om mitt knä för tillfället (och bara det i sig är ju jäkelerns positivt, så menar definitivt inte att gnälla om det;) Det jag menar är bara att den går på lite sparlåga just nu, för jag betvivlar ju att det är så värst upphetsande att läsa om min vardag haha!
Avslutar trots detta med några bilder från hemmahemma (med en viss irritation då inte alla bilder från mobilen tydligen fördes över, att min dator hakar upp sig och att jag inte hittar nån blogg.se app att mobilblogga från=det är fortfarande ett lika stort projekt att blogga trots smart telefon!! Upprörande.)
 

Kommentarer

  • Jempa säger:

    Det får väl ses som någonting väldigt positivt att bloggen inte längre handlar om knän och elände, men samtidigt är det trevligt att ha allting dokumenterat någonstans så man kan gå tillbaka och kolla hur duktig man varit!

    Tack för all pepping!! :)

    2012-09-03 | 22:08:56
    Bloggadress: http://jempaspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här: