Inte utan mitt knä

Och hur tar man sig tillbaka efter en korsbandsskada, en korsbandsoperation och en ledinfektion?

i-landsproblem?

Kategori: Vardag

Hade ett stort problem på gymmet igår när jag skulle bänka.. En gigantisk, böldig och svullen finne har uppstått på min vänstra skuldra och den skavdes fram och tillbaka mot bänken (som dessutom var slitet flikig och revs; skulle t om gjort ont utan Finnen med stort F)!! Måste skratta lite hånfullt åt mig själv och mina problem;)

Maria och jag hade movienight igår (JAG vann gissningstävlingen om vad som skulle hända!!) och det ska vi ha även i kväll. Och imorgon blir det Titanic 3D, Jaack, JAAACCKK! Sjukt kulturella alt. sofflökiga.

Jobbet rullar på, synnerligen lugnt, inga larm. Knäet är duktigt, men skruven gör ont. Alltid ska det vara nåt.

Längtar till lördag och finaste Drifter! Underbart att få rida igen och sen är det ju kanske världens största plus att det är just Drifter som råkar vara en av de häftigaste hästarna jag suttit på. Mer komprimerad power i hästväg får man leta efter:)


Ska snart bege mig till gymmet och köra reehaab. Wohoo kul, eller njae.... Nåja, bara att intala sig själv att det blir vad jag gör det till. Jag har mitt knäs öde i mina händer. För att låta drama-queenig;)

Kommentarer

  • Nilsson säger:

    Tack för kaffet Murrpurr! (blir inte mycket plugg gjort trots förlyttning till grannen). Hundbyråkrati suger slang!

    2012-04-22 | 21:40:08
    Bloggadress: http://www.rackarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här: