Inte utan mitt knä

Och hur tar man sig tillbaka efter en korsbandsskada, en korsbandsoperation och en ledinfektion?

Kort

Kategori: Rehab

En kort uppdatering så här på kvällskvista bara för att jag inte så värst mycket gillar att bo själv och har överbliven tid (läs mellan raderna: jag är rastlös och har gjort klart det vettiga för stunden)

Gymmet gick bra, rygg, triceps och rehab.
Och jag kunde göra både vanliga benböj och sumoböj med 20-kilosstången utan att det gjorde ett dugg ont i knäet idag! (Låter extremt klent men just nu är det fantastiskt att ens kunna göra;) HURRA HURRA HURRA!! Första gången som det inte känns av i dessa långsamma senfästen, wohoow!

Ska bara få det bekräftat på provtagningen till veckan att infektionen verkligen är borta. Men det känns som att jag bör ha märkt vid det här laget ifall den skulle vara på väg tillbaka. Med tanke på hur det kändes när den kom efter operationen. Usch, det gick inte att  missa för att säga så.

Snart så är sparrisen på gång igen:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: