Inte utan mitt knä

Och hur tar man sig tillbaka efter en korsbandsskada, en korsbandsoperation och en ledinfektion?

Och vad hände med våren?

Kategori: Vardag

Fruktansvärd morgon. Vaknade 9 o'clock och tänkte "men så härligt med en ledig dag, full av möjligheter" Tittar baki rullgardinen och möts av misärsyn. Typ en dm äcklig blötsnö på balkongräcket. Och mer kommer det. Kräk på det!
Så jag tog beslutet att dra mig som en annan knarkis till 11. Rätt bra beslut känner jag såhär i efterhand.

Dagens missioner hittills:
- Fika med Tina och hennes lillsyrra
- Två tavelramar införhandlade
- Tvätt, check. Kul att "torkrummet" i boningen torkar så effektivt som 2 dagar om man har tur, allt enligt uppgift

Dammsugaren ska hämtas idag hos A-L och M som varit vänliga att bunkra den under min frånvaro. Välbehövligt med tanke på att det kanske snart flyttar in råttor här som kan mumsa på allt gott som hamnat på golvet. Iofs skulle det bli rent även då.
Tränas ska det göra också minsann. Får se hur det går beroende på att jag uppenbart haft en vild natt i min sömniga ensamhet. Det känns lite som att axeln halvt dragits ur led nämligen. Hmm?! Sen så är mitt mongo-nyckelben dessutom väldigt upprört. Sticker ut som ett annan alienfoster och smärtar. Nåja Voltaren, voltaren komsi komsi! Tur att knäet sköter sig i alla fall, så slipper jag klaga på det också.
Får se om det blir en liten springtur också.
Och handla mat....åhh neeej!

Hipp hipp hurra för Jeff som fyller år idag! Igår var det kalas och presenterna gjorde lite succé. Yeees!

Som ni ser är Jeff nästan redan en fullfjädrad "Fire boss":)

Imorrn är det back to work. Och deltidsövning på kvällen. Så det blir en rätt fullspäckad dag, skönt!

Nähä jaha, nu ska jag äta lite och dra iväg till das gym. Hej svejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: