Inte utan mitt knä

Och hur tar man sig tillbaka efter en korsbandsskada, en korsbandsoperation och en ledinfektion?

Yeah yeah!

Kategori: Rehab

Åh ÄNTLIGEN har jag fått tillåtelse av sjukgymnasta att börja involvera diverse hoppövningar i mitt rehabprogram!!

Blev ett alldeles utmärkt pass, svetten lackade (ingen överdrift, kanske snarare underdrift?) och de olika (inte) graciösa hoppen satt som smäck.

Spääänst, here I come!
Avslutade med storstads-rodden och det gick jättebra. Äntligen börjar det kännas som att jag är "i fas" igen. Knäet, styrkan, kondisen och huvudet hänger med! Good times:)

(Väntar med spänning på provsvaren imorgon. Förväntade reaktioner:
- Positiva svar: PUUUHHH, tack tack tack!!!
- Negativa svar: Då flyttar jag kanske ut i skogen, till ett ruckel med en get, och avslutar livet genom att såsmåningom bli uppäten av likmaskar. Kanske.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: