Inte utan mitt knä

Och hur tar man sig tillbaka efter en korsbandsskada, en korsbandsoperation och en ledinfektion?

Home sweet home!

Kategori: Vardag

Då är jag återigen hemma i den trygga vrån Skucku.
Har haft mycket roliga dagar i Stcokholm/Karlstad, men nu var det rätt skönt att komma tillbaka till vischan;)

Idag har jag vart hos sjukgymnasten.

+ Hon var mycket imponerad över att jag går så bra, "ENASTÅENDE" var kommentaren (high five!)
- Knäet (läs svullnaden) är varm. Not goood!

Sammanfattningsvis: Jag ska inte gå och stå överdrivet mycket när det fortfarande är värmeutveckling i skitknäet.
Träningsprogram: Cykling, rodd, crosstrainer, balansplatta. (ni som känner mig vet att jag älskar konditionsmaskinerna på gymmet...eller kanske inte;) Nåja nåja, vad gör man inte för sitt älskade knä! Tyngdpunkten med träningen ligger nu på cirkulation och rörlighet... DJÄVULSKT vad jag ska springa när detta jippo är över (hoppas jag!)

Idag har jag börjat med hitte-på-et homeopatmediciner mot svullnad och infektion. Funkar antagligen inte ett jota, men jag har bestämt mig för att tro på det för då kanske den psykologiska tron på det ger effekt. Hoppas kan man ju:)

Nu blir det lite bildvisning från dagarna som gått i form av ett kollage:

                                                          


 
Tack till samtliga inblandade för sjukt roliga dagar:)

(Ps: Nyupptäckt låttips: First aid kit med låten "The lion's roar" Jettebra!)

Heeejdåå!

Kommentarer

  • Nilsson säger:

    Stilig du är när man får ser dig stockholmschick och uppsnoffsad! Ta`t lungt med svullnaden :) HEJ DÅ

    2012-02-07 | 08:59:34

Kommentera inlägget här: