Inte utan mitt knä

Och hur tar man sig tillbaka efter en korsbandsskada, en korsbandsoperation och en ledinfektion?

Beat it

Kategori: Vardag

Nu är jag återigen hemma i Skucku efter några härliga dagar i Idre hos Victor.
Så här ser Victor ut när han är en liftis:



Tur att det inte var så värst bra väder, för då hade det varit väldigt surt att inte kunna åka skies.

Imorgon är det fullspäckat schema inne i stan!

- Bil + släp ska besiktas
- Blodprover ska tas
- Knäet ska röntgas
- Återbesök hos ortopeden
- Sjukgymnast ska besökas

Hej och hå! Pallar dagdrivaren detta tryck numera?

Knäet har skött sig bra senaste dagarna. Har i stort sett full rörlighet nu och smärtorna av svullnaden blir mindre och mindre. Yes! Hoppas på positiva besked imorgon hos farbror doktor och sjukgymnasten. Det MÅSTE bli bra snart helt enkelt.
Det var roligt idag; min LIA-S praktikplats ringde och erbjöd jobb på företagets brandstation...i mars! JAG VILL INTE VARA SJUKSKRIVEN MER (kände jag spontant...)

Idag har det varit riktigt härligt ute, nästan som påsk-sol, så jag och Flisa tog oss en härlig prommis





Katjing!

Kommentarer

  • Tess säger:

    Gud va kul att de vill ha tillbaks dig! :) Alltid kul att känna sig uppskattad :) Jag och mitt knä håller alla tummar vi har för att det fortsätter gå bra för dig och ditt bihang!

    2012-02-15 | 23:57:36
    Bloggadress: http://andeersson.blogg.se/
  • Nilsson säger:

    Låter som att du har det ganska så bra :) Vilken praktikplats är det frågan om? Jag är inte så bra på dina specopsförkortningar ;) Håller tummarna för att det är Boden såklart men det ÄR okej ifall du vill välja jobbplats någonannanstans än i närheten av mig... eller? (njehehehhe)

    2012-02-16 | 01:06:40

Kommentera inlägget här: