Inte utan mitt knä

Och hur tar man sig tillbaka efter en korsbandsskada, en korsbandsoperation och en ledinfektion?

Dag #2

Kategori: Operation

Vaknar efter en skön sovmorgon på julaftonsmorgonen. Ont ont i knäet, svullet som attans, så isbandage på och högläge intas vid julaftonsfrukosten!
Efter det for vi till farmor och fikade med henne. Smarta jag glömde smärtstillande så jag var lagomt social och trevlig, fy fan vad ont!

Väl hemma blev det traditionsenligt Kalle Anka  och så småningom julbord. Däremot var det lite tråkigt för jag hade nästan ingen aptit.. Bara julmust som var riktigt gott!



Julaftonen fortsatte med mys i form av klappöppning, fika och Jägarna 2. Jag var däremot inte så värst mysig för jag låg mest strandad i soffan och tog upp den med mitt invalidoben.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: