Inte utan mitt knä

Och hur tar man sig tillbaka efter en korsbandsskada, en korsbandsoperation och en ledinfektion?

Efter grått kommer solsken!

Kategori: Vardag

Underbar dag ute, solen skiner och har äntligen orkat ta sig över berget så idag har vi i Nolmyra glädjen att bli dränkta en stund i solsken! Det finns hopp om livet;)

Blue blue sky!


Jag ska snart ta och krycka iväg mot farmor för att hälsa på och kanske dricka lite kaffe om jag har tur! Har ju bara hunnit med två koppar hittills idag;)

Senare i eftermiddag ska Svenstaviks gym intas. Sjukt taggad och överskottsenergin flödar!

Knäet sköter sig suveränt och jag har äntligen börjat hitta den svåråtkomna muskeln på allvar! Kolla bara, den går ju till och med att ana på bild:



Det gäller att se de små positiva sakerna, annars kommer jag bli apatisk.
Ha en riktigt härlig dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: