Inte utan mitt knä

Och hur tar man sig tillbaka efter en korsbandsskada, en korsbandsoperation och en ledinfektion?

Livat i holken (?)

Kategori: Vardag



Hoho! Det ekar tomt på gymmet. Jag saknar Sandös gym, där är det oftast fart och fläkt. Fast om man ska se det positivt har Svenstas gym åtminstone en ljudanläggning inklusive Volbeat-skivor, det gillar vi!
Flera minus i kryckor på grund av:
-ingen chinsstång
-ingen dipsställning

Hur ska det nu gå med mina planer på att bli grym på detta?!
(Utöver detta ett helt okej gym)
Körde lite av ett allt-i-allo-pass. Bänken gick bra, kände mig till och med stark. Synd bara att det typ tar längre tid att flytta vikter med kryckor än vad själva bänkandet tar. Knäövningarna går fint, cred till knäet som samarbetar.

Kvällsrapport:
Klockan 20.25: Svenstavik leverarerar.
Antal personer synliga på byn: Ett barn som förgäves försöker få ICA:s entré att öppna sig. Tyvärr så är det stängt för dagen.
Övriga iakttagelser: En bil vänder på ICA:s parkering.
Observatören kryckar fram till färdtjänstbilen, också den på ICA:s parkering. Kör hem till Skucku efter besöket i samhället.

Kommentarer

  • Anna-Lena säger:

    Svenstavik levererar - det hör ju jag det ;) Konstigt att dom inte hade chins/dips-prylar! Fanns det motsv maskiner då? Heja dig och knäet! :)

    2012-01-25 | 11:17:05
    Bloggadress: http://rackarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här: