Inte utan mitt knä

Och hur tar man sig tillbaka efter en korsbandsskada, en korsbandsoperation och en ledinfektion?

Vackert

Kategori: Vardag

Så kallt och ack så fint det varit idag!



 Djoren fröjdas och äter

Idag har jag utöver att hoppat runt och knäppt kort mestadels druckit kaffe och krånglat med kvitton och bokningar hit och dit på sjukresor, sjukhusvistelser och mediciner som ska skickas in. Och betalat räkningar. Känner mig lite som en pensionär!

Ikväll ska Verner och jag svettas på gymmet. Hurra hurra, så mycket roligare att INTE vara ensam på gymmet och roligt att träffa Verner såklart!

Längtar tills imorrn för då är det ju faktiskt dags för sjukgymnast-date! Vet inte om det är normalt, men jag gillar verkligen att gå hos sjukgymnaster för man blir så mycket mer taggad av att veta att någon faktiskt håller koll på hur framstegen (och bakslagen för den delen) ter sig. Ökar motivationen och framförallt anstränger man sig mer.
En till sjukt rolig sak med att det är torsdag imorgon är att då intar Mathilda och Lunke Östersund. Mathilda ska nämligen tävla i styrkelyft i helgens SM-tävlingar. Håller tummarna för att hon ska försvara sin bronsmedalj sen senaste SM-tävlingen (hon är JÄTTESTARK, men det fattar ni ju eftersom hon kommit 3:a i SM:) Ska bli jättekul att kolla och heja på, har aldrig varit på en styrkelyfttävling live hittills!

Jaha nähä, det var allt från mig för denna gång.
Avslutar med en bild över hur det ser ut när kryckförsedd byfåne går på hundpromenad:



Hej hopp!

Kommentarer

  • Nilsson säger:

    Hej hej fina Flisa :)

    2012-01-25 | 19:01:48

Kommentera inlägget här: