Inte utan mitt knä

Och hur tar man sig tillbaka efter en korsbandsskada, en korsbandsoperation och en ledinfektion?

Vad är väl en dag på stan...

Kategori: Rehab

ANSTRÄNGANDE!! Hade nästan glömt hur jobbigt det är att gå på stan..och med kryckor är det värre än 3 träningspass på raken! Jag kommer nog aldrig bli en shopaholic, möjligtvis på nätet då;)

Så här fint är mitt knä efter sjukgymnastbesöket idag:



We call it....The BLÄCKFISK!

Bläckfiskarna ska stimulera bortförandet av den onda (onda som i evil) ledvätskan som inte vill försvinna.
Innan bläckfiskarna applicerades körde sjukgymnasten med en "penna" med ström i lite här och där på knäet, också det med avsikten att underlätta för kroppen att få bort svullnaden. Jag är så mesig med ström!! Påminde lite om att bli tatuerad faktiskt. Men men, så länge det hjälper får det väl vara så obehagligt det vill.

Ledord: Bort med svullnaden!!

Positivt: Sjukgymnasten blev positivt överraskad av hur mycket rörlighet jag har i knäet med tanke på infektionen. YES!

Kommentarer

  • Nilsson säger:

    Hurra för framsteg, positiva besked och snajsiga knäaccessoarer! Bling bling :)

    2012-01-26 | 23:42:07

Kommentera inlägget här: