Inte utan mitt knä

Och hur tar man sig tillbaka efter en korsbandsskada, en korsbandsoperation och en ledinfektion?

B som i Boring

Kategori: Vardag

Idag är en riktig seg-dag!
Ingen träning alls idag för jag balanserar precis på randen sjuk/inte sjuk, så det är väl bäst att ta det lugnt värre och proppa i sig Echinagard. Kan ju funka!
 
Idag har, trots denna sega trötta söndag, jag, A-L och Marian varit på loppis. Har inte varit på många loppisar i mitt liv och denna fick mig definitivt inte att vilja fara på fler;) Litet, unket luktande, krafs i massor och en tant som nästan förföljde oss "flickor flickor". Tack men nej tack.
 
Tillfälligt bor jag nu inte ensam utan har fått tillökning i form av Marias katta. Som en äkta kattant vandrade jag genom stan med katten i en kattbag över axeln och uttöjda coopkassar i vardera hand. Fullproppade med ting såsom kattsand, kattlåda, kattmat, klöspelare; en kattants våta dröm sammanfattat! Classy som alltid!
 
Förlåt, det här KAN vara det tråkigaste blogginlägget som nånsin skapats. Håll tillgodo, snart kommer roligare!
 
Och just ja, HEJA ESPANIA, låt inte smöritalienarna ta hem det!!

Kommentarer

  • Jempa säger:

    Jag tror stenhårt på Italien ikväll, 1-0 Italien och Pirlo gör målet! :)

    Det känns skönt att ha bestämt sig, hoppas bara att ortopeden litar på mina ord och upplevelser!
    Rädslan att någonting ska hända i olika situationer hämmar mig nå så fruktansvärt, jag vågar inte alls göra det jag vill...

    Tusen tack för all pepp! Den behövs verkligen.
    Kram

    2012-07-01 | 20:41:07
    Bloggadress: http://jempaspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här: