Inte utan mitt knä

Och hur tar man sig tillbaka efter en korsbandsskada, en korsbandsoperation och en ledinfektion?

Stanna i Sankt Anna!

Kategori: Roliga saker

Det har vi gjort och det rekommenderas!
Jag har ju inte hängt mycket (läs:knappt någonting) i den svenska skärgården, men jag måste säga att den är över förväntan! Speciellt från ett kajakperspektiv. Kajak är verkligen härligt, köpa en såsmåningom kanske?
 
Sammanfattningsvis kan jag meddela att helgen har vart sjukt bra! Vädret har bjudit på nästan ALLT; åska, hällregn, sol, värme, dis.. och havet var inte alls så kallt att bada i (trots att jag kan vara jordens badkruka..) Vi bodde i ett torp/stuga/litet hus ute på en ö. Massa god mat och dricka, badtunna och så himla bra sällskap! Cred till fixar-Victor!
 
Det enda dåliga:
-Jag fick tillbaka monsternackspärren och vågade inte joina de andras eskimåvändningsträning. Jag hade banne mig brutit nacken av mig.
-Mathilda fick tusen svullna kliande myggbett
 
Nu låter det som att det bara är gnäll-tjejer som är i farten men så är det faktiskt inte. Otur kallas det;)
 
Och lite dryg hemresa.. Norrköpingståget var försenat-->Bodentåget väntade inte. Vad händer? Jo, jag fick sova på hotell i Stockholm (STORT plus med hotellfrukost;) och flyga hem dagen efter istället. Man ska verkligen inte boka tåg om man måste vara hemma i planerad tid. 7 timmar senare, check!
 
Sitter och hänger i soffan nu efter en skön löptur. Så himla underbart för knäet bråkar verkligen ingenting! Jag älskar att springa igen<3
Jobbar inte förrän imorgon kväll. Så se upp imorgon förmiddag; då ska jag och A-L lyfta ton igen!!;)
 
Plock från helgens bravader:
 
 
Avslutar med att slå ett slag för Starbucks kalla olika kaffen. Första gången och satan i gatan vad gott! Heejdåå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: