Inte utan mitt knä

Och hur tar man sig tillbaka efter en korsbandsskada, en korsbandsoperation och en ledinfektion?

"And then, they eat da poo poo!"

Kategori: Vardag

Som rubriken antyder har en del av dagen tillbringats med just poo poo.
Idag har fårhuset sommar-mockats ur och dagens positiva händelse var att bajs/halm/hö-massan var cirkus blott hälften jämfört med vad den brukar vara! Så det gick ju på nästan en flugkvart.



(Personen bakom den svarta bubblan vill under inga omständigheter bli förknippad med bloggar och fårbajs, reds anm.)

Utöver detta kan jag bara tillägga att djävulens träningsvärk hemsöker mig idag. Igår på löpturen tänkte jag; "varför inte några back-intervaller i grusgropen?" Ack så jag ångrar detta idag! Toalettbesök är en plåga. Att resa sig från-/sätta sig på stolen är en plåga. Att GÅ är en plåga. Att på något sätt huka sig eller röra sig i golvhöjd är inte att tänka på! MEN jag ska banne mig inte klaga, för bara ett par månader sen var riktigt fet, fruktansvärd träningsvärk typ den mest åtråvärda känslan i hela världen. Så jag fortsätter min lätt spatserande, efterblivna träbensgång med ett leende inombords;)

Det var alla intressanta (?) news för dagen. Avslutar med en bild som bevis på hur otroligt söta kycklingarna är (fast dom redan har vuxit som ogräs)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: