Inte utan mitt knä

Och hur tar man sig tillbaka efter en korsbandsskada, en korsbandsoperation och en ledinfektion?

Kort och gott

Kategori: Vardag

Kom hem från jobbet för en stund sen och har därefter inmundigat den underbart traditionella rätten korv och makaroner. Tröttnar aldrig!!;)
Inga larm idag så största delen av dagen har tillbringats i övningshuset. Det ska byggas om och snajdas till så nu är det projekt rivning som gäller till att börja med.
Körde ett rätt lugnt träningspass idag då kroppen känns lite sleten efter kanske lite många träningsdagar utan vila. Benen är ordentligt loja (inkl knä) efter löpning och Anna-Lenas bendödar-gym-pass igår. Så ikväll blir det soffläge med chips och film, mhmmm! Vet inte vad det är; senaste dagarna har jag haft ett enormt sug efter FETT. Fett fett fett som dricka grädde (mer än vanligt;), svulla chips, äta smör, falukorv indränkt i stekflott..ja ni fattar, jag håller på att bli störd. Snart kommer jag släpa mig fram som en baconsvål med flottspår efter mig haha!
 
Här kommer en bild på min nya vandringssäck. Sjukt skön, skulle kunna ha den på mig konstant. Ser fram emot många äventyr med denna goding på ryggen:) Tack kära familj för förtida födelsedagspresent!
 
(Mongopackad med en kudde i, därav den lätt skruvade formen;)
 
Avslutar med ännu en bild på sötaste fina Steira. Lilla valpen hemma, inte konstigt att man har hemlängtan till och från!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Snyggrygga! Väl investerat :)

    2012-06-26 | 22:37:44
    Bloggadress: http://rackarna.wordpress.com
  • Torsten säger:

    Just det...

    2012-06-27 | 13:09:28

Kommentera inlägget här: