Inte utan mitt knä

Och hur tar man sig tillbaka efter en korsbandsskada, en korsbandsoperation och en ledinfektion?

Men Sverige....

Kategori: Rehab

Alltid byggs denna ovilliga förhoppning upp att; i år, i år går det vägen för fotbollssvenskarna...och varje år blir det lite pannkakssmet av det. Men jag kan ju ha fel, EM kanske inte är över bara på grund av den här förlusten.  Vi får se.

Över till roligare saker; har haft en tokhärlig vistelse i fjälla! Världens bästa väder, världens bästa victor-sällskap, världens bästa fjäll. Man kan inte ha det bättre!






Fast ingen jäkla fisk. INTE konstigt att man inte har tålamod till det där!! Och jag har inte vunnit flest omgångar i Geni.

Nu har victor farit hem igen och jag planerar att spendera veckan i hemmet. Nu blir det träna träna, för om en vecka är det dags för knätestet. Längtar!! Sjukt nöjd om det blir ett bra resultat. Men räknar med att baksida lär kan ligga lite efter det friska vänstra fortfarande. Har varit klurigt att träna det då skruven gör att det gör så ont med hamstringscurls. Nåja, jag kan springa terräng och jag kan "action"-fjällvandra så i mitt huvud är jag godkänd;)

Dagens lärdom: Det är sjukt jobbigt att ligga bakom en polisbil+släp på en 80-väg. Och det är sjukt svettigt och nervöst när de blinkar för att man ska köra om. Det är ju aldrig speciellt kul att köra för fort side to side med polisen så att säga. Konstaterar att jag haft lite mer umgänge med polisen på senast än vad som är helt komfortabelt;)

Ps: Vi har sjukt söta kycklingar hemma nu. Konstaterar återigen att hönor är underbara djur!

Ps 2: Tess det vet du, det blir aldrig bättre än PRRRR;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: