Inte utan mitt knä

Och hur tar man sig tillbaka efter en korsbandsskada, en korsbandsoperation och en ledinfektion?

Nästan färdig!

Kategori: Appropå ingenting

Sådärja, efter en tidig morgon med start i Norrköping, har dagen spenderats i Stockholm och nu är jag slutligen tillbaka i Boden. Whop whop!
 
6-månaderstestet har gått bra:))
Tvärtom mot vad jag trodde var det på framsida lår som det saknas ett par procent i styrka, baksidan var lugn. Kändes ologiskt, men kanske har min kära hamstring tillgodogjort sig all övrig träning förutom curlsen. Uppenbarligen!
Och enbenshoppet gick sjukt över förväntan! Började med det friska vänstra och hoppade slutligen 135 cm. Det tyckte jag var rätt långt (som den mindre spänstiga filur jag är) och sa högt: "åh nej, det blir svårslaget med det opererade!" MEN då dängde mongobenet till med hela 150 cm. Tjihoooo! Man har gärna 103% jämfört med sitt friska ben;) Nu skryter jag friskt minsann!
 
GLÄDJE!
 
Utöver detta kan jag tillägga att en fågel bajsade på min väska. Och när jag skulle duscha efter testerna upptäckte jag -ingen handduk! Jag fick torka mig med en tröja. Det är kul nästan jämt;)

Kommentarer

  • Jempa säger:

    Det positiva med testerna och knäet måste ju överträffa de mindre tråkiga sakerna med flera 100%!
    Jihoooo för knän och mongoben som överraskar :)

    Bra jobbat!

    2012-06-19 | 23:06:35
    Bloggadress: http://jempaspyssel.blogg.se
  • Mathilda säger:

    Det är ju underbart =D
    haha du gör en alltid lika glad!

    2012-06-20 | 17:04:25
    Bloggadress: http://maggantogo.blogg.se
  • Jempa säger:

    Jag får också rysningar och blir illamående av att titta på det där.... Även fast det är mitt eget knä!
    Inte ger jag upp än inte!

    2012-06-20 | 22:54:28
    Bloggadress: http://jempaspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här: