Inte utan mitt knä

Och hur tar man sig tillbaka efter en korsbandsskada, en korsbandsoperation och en ledinfektion?

A lot of fun

Kategori: Roliga saker

Kom hem i afton efter några dagar hos Victor. Fantastisk workcamp!
Vi har målat ett helt hus, röjt så det står härliga till och städat hus för fotografering inför visning.
Jobbigt men herregud vad det är underskattat att jobba!! Dagdriverskan har nu börjat arbetsträna;)
Sen som pricket över i:et åkte vi till Flen och fick träffa Tess en snabb kväll, underbart!
Inte underbart: Jag hatar att säga hejdå.
Inte underbart: Det snöade när jag kom till Östersund. Jag som redan vant mig med det våriga söder-Sveriget.

Underbart #2: Har fått en lägenhet i Boden! (Tack Maria;) Skönt, trodde inte jag skulle hinna hitta nån till aprilstarten men det löste sig ju finemang:) Däremot är det lite köpa-grisen-i-säcken situation. Har ju inte sett den och inget kontrakt behövs skrivas så det kan ju vara lite vad som helst. Spännande helt enkelt;)

Underbart #3: Har anmält mig till Vasaloppet 2013 idag. Ojojoj säger jag bara, det här blir intressant!! Går det vägen så är jag och mitt knä banne mig friskförklarade vid det laget!

Underbart #4: I helgen blir det en Öjön-tripp (FJÄLLEN, wohoo!!) och härliga skidor.



Nu ska jag pröva mammas nya core-dvd och se vad den har att erbjuda. Heejdåå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: