Inte utan mitt knä

Och hur tar man sig tillbaka efter en korsbandsskada, en korsbandsoperation och en ledinfektion?

Fläng hit och fläng dit

Kategori: Vardag

Har befunnit mig i Norrköping de senaste dagarna och har därmed icke prioriterat detta bloggande. Ber om ursäkt till min gedigna läsarskara;) Min läsarstatistik fungerar inte så det kan röra sig om 5 eller 50 personer. Har dock en känsla om att det lutar mot 5 haha!

Så, vad har hänt i norrköping då?
- Jag har fått träffa Victor, hurra hurra!
- Jag har fått träffa Tess och Håkansson, hurra hurra igen!
- Jag har skapat drama på Clas Ohlson och svimmat in i ett ställ med nyckelringsbjörnar= begravd i björnar på golvet, förnedrad och ett big blåmärke på the biceps. Se talande bild under. Tack till snälla clas ohlson-personalare som bjöd på banan och till Victor som inte låtsades inte-känna-mig haha!



- Vi har ätit. Och då menar jag massor. Våfflor, pizza, fruktsallad you name it!
- Vi har haft picknick!
- Vi har matat ankor (eller ÄNDER om man nu ska vara petig)
- Prövat snabba barn-brills
- Spatserat
- Gått på stooora affärer
- Myst!



Har även provat på World Class Gym där. Helt klart 5/5 ankor!

Farmor, som mådde allt bättre, under helgen fick bakslag igår kväll. Typiskt typiskt typiskt! Håller alla tummar för att hon ska få bli frisk och kry igen och slippa ifrån sjukhuset nångång. Får se imorgon hur det utvecklar sig.

Appropå imorgon är det dags för the final läkarbesök och på söndag har jag ÄNTLIGEN vräkt i mig denna oändligt långa 90 dagars antibiotikakur. Hej hopp vad jag kommer vara nervös när jag slutat, tänk om infektionen kommer tillbaka?! Då vet jag inte vad jag tar mig till. Men nu ska inte fan målas på väggen, förhoppningsvis är ju de elaka stafylokockerna ett minne blott.
Sjukgymnasten ska också besökas (sista besöket här i Östersund innan färden bär mot Boden). På måndag ska jag börja jobba! Sjukt svårt att fatta och sjukt skönt att inte fortsätta vara sjukskriven.
Kommer med nya rapporter kring detta imöra.
Hejdåå!

Kommentarer

  • Farbror Malin säger:

    Låter som en helt super-duper fantastisk helg!!! Hurra!! =)

    Jag håller tummar och tår för att ingen elak stafylokock dyker upp igen!



    Och välkommen upp till Norrbotten!!! =)

    Kraaaaaam!

    2012-03-29 | 21:34:16
  • Ela säger:

    Tack snälla farbror Malin:)

    (Om du säger att du också råkar uppehålla dig i Norrbottens nejder gör du min dag!!:)

    Kramar!

    2012-03-30 | 12:25:51
    Bloggadress: http://inteutanmittkna.blogg.se/
  • Farbror Malin säger:

    Vad sa leeeeeekarn??



    Jag är inte där naoooow..men kommer vara där en hel del i vår är nog tanken! Och- jag flyttar upp i slutet av Maj!!=)



    2012-03-30 | 23:08:47
  • Ela säger:

    2012-03-30 | 23:43:30
    Bloggadress: http://inteutanmittkna.blogg.se/
  • Ela säger:

    MEN HUR BRA SOM HELST!!

    Då ses vi snaaart:D

    2012-03-30 | 23:44:21
    Bloggadress: http://inteutanmittkna.blogg.se/
  • Therese säger:

    TAAACK bästaste Mikaela för de där dagarna! (Ja, jag är riktigt seg på att kommentera men det är knappt så jag har tid med min egen blogg). Världens bästa helg, hoppas på repris snart! :)

    2012-04-02 | 22:34:27
    Bloggadress: http://andeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: