Inte utan mitt knä

Och hur tar man sig tillbaka efter en korsbandsskada, en korsbandsoperation och en ledinfektion?

Vasaloppet 2012

Kategori: Roliga saker

Duktiga brothers som premiär-genomfört Vasaloppet på kanontider!!

Minuterna innan start                   Elitledet hänger på startlinjen
                 

Kan INTE klaga på heja-på vädret!


                                    Målgång Mattias
Kristoffer i Evertsberg                                            



Matte framme i Mora på 6.35!


Kristoffer framme i målet på 7.31!


MYCKET BRA JOBBAT!

Är faktiskt riktigt sugen på att anmäla även mig själv tills nästa år. Skulle vara kul att verkligen ha nåt att träna till och se om min skidåkning kan förbättras efter x-antal mil till vintern. Mmm minsann, tåls att funderas på! Nån som vill hänga på?

Kommentarer

  • Anna-Lena säger:

    Heja heja! Jag på på...Tjejvasan ;)

    Men Marcus & Maria B skall åka vasan :)

    2012-03-05 | 17:00:18
    Bloggadress: http://rackarna.wordpress.com
  • Therese säger:

    Sjukt bra tider ju! :) Och jag tycker absolut att du ska anmäla dig till vasaloppet :D Vetesjutton om jag kan säga att jag tänker göra dig sällskap dock, med tanke på att sist jag åkte skidor var första terminen på skolan, och då ville jag gråta efter första varvet på svanö...

    2012-03-07 | 00:58:26
    Bloggadress: http://andeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: