Inte utan mitt knä

Och hur tar man sig tillbaka efter en korsbandsskada, en korsbandsoperation och en ledinfektion?

Underbara helg!

Kategori: Vardag

Mums vilken skön helg det har vart!
Mycket tid har spenderats i stallet och i skogen på fantastiska Drifter, underbara hest!



Har också hunnit med att medverka på hundträning a'la Anna-Lena. Hej och hå, en hel vetenskap är det! Klarade mig i alla fall från att bli kallad snuskgubbe när det krälades intill elljusspåret för att Obelix skulle markera ljudet;)
Vi har också gett den norska science-fiction eran en chans genom The Thing...rekommenderas inte, men det bjuds på en del skratt måste medges! 1,5/5 möjliga gräshoppor.

Maria har minsann fyllt 25 idag och där bjöds det på fika så det stod härliga till! Är nog fortfarande hög på sockerkicken!



Gymmet har besökts ett par gånger under helga, gotta love it! Knäet är fortsatt duktigt och jag har minsann avancerat lite i hoppspänsten. Nu pallar det med att göra enbenshopp upp på låga plintar, mycket bra! Inga som helst känningar av att det skulle vara instabilt.

Imorrn vankas det jobb igen, hur blir man trött på kvällen när det är såhär ljust undrar jag? Jag har glömt.
Nu ska jag laga matlåda. Korv och makaroner. Igen.

Just ja! Den 19 juni; då är det dags för 6 månaderstest för knäet nere i Stockholmot. Det lär bli spännande!

Kommentarer

  • Tess säger:

    The Thing... Är det en gammal film med ett konstigt monster som de stänger in under golvet under någon lucka och sen kommer det massa... orange blod typ? Annars är det bara en helt annan, asdålig film ;P

    2012-05-17 | 09:19:25
    Bloggadress: http://andeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: